Program dla brokerów ubezpieczeniowych może pomóc w wielu aspektach działalności brokerskiej. Szczególnie, jeśli łączy w sobie funkcjonalności, które są naprawdę potrzebne. CRM ubezpieczeniowy, raporty, zarządzanie prowizjami czy automatyzacja rozliczeń to tylko niektóre korzyści oferowane przez tego typu narzędzia. Ale to nie wszystko! 

Kancelaria brokerska – jak utrzymać klientów? 

Wielu pośredników ubezpieczeniowych skupia się na przyciągnięciu jak największej liczby klientów. Jednak często nie mają oni realnego planu na to, by ich utrzymać. Jednym z najłatwiejszych sposobów na zatrzymanie tych osób jest wykorzystanie sprawdzonego systemu. Jednym z nich jest program dla brokerów ubezpieczeniowych SuperBroker. Narzędzie to zapewnia automatyczną obsługę, wszelkie raporty sprzedażowe oraz terminarz przypominający o ważnych datach związanych z obsługą umów. A jak wiadomo, dane zebrane w jednym miejscu oraz automatyzacja to dobry sposób na to, by zapewnić swoich klientów o tym, że pamiętasz o nich nie tylko w momencie zawierania umowy. Nie zapominajmy jednak, że mimo tego, że programy dla brokerów ubezpieczeniowych skupiają się na budowaniu relacji z klientami, jednocześnie zwiększają produktywność pracowników. A co za tym idzie realnie wpływają na wyniki całej kancelarii brokerskiej. 

Program dla brokerów ubezpieczeniowych SuperBroker – korzyści 

Obsługa klienta to serce działalności brokerskiej, nic więc dziwnego, że jest to jedna z najważniejszych zalet programu dla brokerów ubezpieczeniowych SuperBroker. Aplikacja ta centralizuje wszystkie dane o klientach w jednym systemie, do którego każdy pracownik ma dostęp…i to w dowolnym miejscu i czasie. Dzięki temu cały zespół zawsze ma pod ręką wszystkie potrzebne informacje o kliencie, aby zapewnić mu jak najlepszą obsługę. 

Jak wiadomo obszerna baza danych to świetna rzecz. Dobrze odzwierciedla to jak rozwija się kancelaria brokerska. Ale jednocześnie sortowanie dużej liczby informacji może być czasochłonne. Program dla brokerów ubezpieczeniowych SuperBroker to także CRM ubezpieczeniowy, który pomaga w łatwy sposób podzielić dane na odpowiednie kategorie. Narzędzie to posiada też funkcje, które wpływają na efektywność pracy całego zespołu. A bez dodatkowego stresu i czasochłonnego wykonywania powtarzalnych czynności pracownicy mają więcej czasu na poszukiwanie nowych kontrahentów. 

Zwiększenie sprzedaży – kluczowy cel działalności brokerskiej 

Bez wątpienia zwiększanie sprzedaży to kluczowy cel każdej działalności ubezpieczeniowej. Tylko dzięki realnym wzrostom biuro brokerskie może mieć nadzieję na rozwój i wyjście poza oczekiwane wyniki. Z pewnością właściwy program dla brokerów ubezpieczeniowych może usprawnić funkcjonowanie kancelarii brokerskiej. Od obsługi klienta i ewidencji umów generalnych, po CRM ubezpieczeniowy i zarządzanie prowizjami – tego typu narzędzia pozwalają automatyzować powtarzalne czynności ułatwiając profesjonalny kontakt z klientami. Warto wybrać mądrze. 

Chcesz przekonać się jak działa program dla brokerów ubezpieczeniowych SuperBroker? Przetestuj go za darmo i zyskaj pewność, że zapewniasz najlepsze wsparcie Twojej kancelarii.